جمعه ۲ آذر
هایکو شعری از خسرو سلیمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۵۱ شماره ثبت ۸۳۷۴۱
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب خسرو سلیمانی
|
هنوز آنجا
درچشمان سنجاقک
ایسا
سایه
انعطاف پذیر
جاهایی که بی توجه ام
مرغابی پارک را نگاه
و آن امواج ریز را
منعکس درسر تاس ام
نیزار
آن وقت که هیچ نگوید
ماه تابان
قاشقی مربای تمشک
اردک های وحشی فلزی بی صدا
صرف صبحانه
مترسک را
از پس نشخوار گاو
صبر ایوب
سرو
تعظیم به شرق
باد غربی
کنار جوی
خس و خاشاک
مشغول آن
مترسک
از سر خویش بی خبر
ماهی بس نزدیک
دعوای کشاورز
مترسک
دور از میان جی گری
کلاغ
مزرعه ی همسایه
پیغام مترسک
دعوا
استخوان مترسک
اسباب حرب
طناب کشی
امسال نیز
داوری مترسک
بسی چیز
به حساب پدر بزرگ
امروز میان جی گری
کمی خاک برای گلدان
دو دلی
از دیدن هزار پا
مه صبح گاه
گویی
فکر هایی بیرون از من
طول تابستان را
جایی که:
مگسان
افق
مرا جای بر این بند
هر صبح هر غروب
در عمق آب
ماهی های شیر
صیادی در مسیر چند ساعته
زنبق را می جنباند چیزی
تنها
تار عنکبوت پیدا
بیش از همه ی سال
بر در کوبید
تگرگ
تاپ تاپ تاپ
تاپ تاپ
پرتاب سه امتیازی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.