يکشنبه ۲۷ آبان
رو به مهتاب بگو راز میان من و تو شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۸۳۷۰۵
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
رو به مهتاب بگو راز میان من و تو
تا رساند به من از شرح فراغ من و تو
زیر لب زمزمه کن در دل تنهایی شب
میشود نامه رسان ماه ، میان من و تو
کیمیاییست پریشانی ایام فراغ
گوهری می کند از سوز نهان من و تو
گوهری کز نفس عشق نشانی دارد
می رساند که بود راهگشای من و تو
صدفی را که دلش خانه عشق است آنجا
شده پیدا ز هم آغوشی دست من و تو
داد این رنج به ما شوکت زهد و رندی
زاهد و رند چنان محو نگاه من و تو
|
نقدها و نظرات
|
بسیار ممنون و سپاسگذارم که همواره الطاف شما شامل حال بنده می شه | |
|
درود بر شما استاد گرامی. ممنون از حسن نظر شما. حتما اشکالاتی در اثر هست که نیاز نگاه عمیق تر داره. خوشحال میشم از دانش شما استفاده کنم | |
|
درود بر شما جناب صادقی گرامی و بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.