شنبه ۳ آذر
پیراهن عثمان!! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۸۳۴۶
بازدید : ۱۴۶۱ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در کوچه
پس کوچه های شهر
به هنگام قدم زدن
هزاران رنگ و روی
سرخ و سفید و سیاه می بینم
دغدغه بهتر بودن
را از نگاهشان خوب می خوانم
حسی قوی ، سوال پیچم می کند
بوی ضعیفی از رایحه انسانی
به مشام می رسد!
با چشمان سوسو زده
به دنبال پیراهن یوسف ع می گردم.
در گوش شهر
ولوله ای پبچیده
خلق به دنبال پیراهن عثمان می گردند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.