جمعه ۲ آذر
عشق شهر آشوب شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۸۳۴۵۸
بازدید : ۶۷۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
ای نسیم ، با آن سفر کرده ، بگو
حالم از وقتی که رفتی خوب نیست
.
من خودم گفتم
سفر خوب است ، ولی
دور بودن ، اینهمه ، مطلوب نیست
.
عمر ِ من ، پیش از تو رفت و بعد تو
عمر ِ رفته با تو ، عمر محسوب نیست
.
دوری و دلتنگی ، تنبیه ِ تو بود!
سرکشان را چاره ای جز چوب نیست!
.
عشق ِ شهر آشوب ِ من تـَرکم نمود
در دل ِ غم دیده ام آشوب نیست
.
رهرو عشقم ، مران از در مرا
در صراط المستقیم ، مغضوب نیست
.
دل ، تجلّی گاه عشق است بی گمان
نسبت است چیزی به آن منسوب نیست
.
بخت ِ ما از دست رفت ، یوسف بیا
فرصت ِ دیدار هست ، یعقوب نیست
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی گرامی سپاسمند حضور شریف و معزز تان هستم💐🌿💐 | |
|
سلام و سپاس حضور شریف تان جناب ، فتیان پور | |
|
استاد انصاری ، بزرگوارید 🍃🌟🌿 | |
|
ادیب و شاعر گرامی ممنون از لطف جنابعالی🎋🌱 | |
|
بزرگوار و عزیز جناب عزیزی ارجمند سپاسگزارم🌱🙏🌿 | |
|
جناب صادقی تندرست و شادکام باشید💐 | |
|
سپاس و درود پاینده باشید , سرکار خانم بویری🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود