جمعه ۲ آذر
جانباز شعری از پژمان کیهان فر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۸۳۴۳۷
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پژمان کیهان فر
|
کار ما از عشقبازی ها به جانبازی رسید
چشم جادویت ز شاه سرباز بازی آفرید
هر چه پیش آید خوش آید ما که خندان می رویم
آفرین بر دل، چه خوش میدان عشقی برگزید
غارتم کردی و بردی نوش جانت دلربا
شک ندارم ناز خوبان این چنین باید کشید
چهره ات را با کدامین واژه ها گلگون کنم
بس که زیبایی چنین وصفی نمی آید پدید
نازک آرایی چو گل اما بلا داری چو خار
از عزیزان درد و درمان را به جان باید خرید
گرچه انجامش خطر دارد ولی دیوانه وار
چشم باید بست و در طوفان دریایت پرید
|
نقدها و نظرات
|
بله همینطوره، سپاسگزارم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
هر چه پیش آید... تضمین نیست؟