يکشنبه ۲۷ آبان
نمانده جز غم چون آتشت زمن اثری شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۸۳۳۹۶
بازدید : ۴۶۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
نمانده جز غم چون آتشت زمن اثری
بکُش مرا بکُشان ، از برای جلوه گری
بگرد گرد شهر و فاتحانه ام بنما
نمیرود ره عشرت ز مرگ بیخبری
نباشدم دمی ار جان نباشی ام صنما
نمی رود ره دیگر ، ز جان چرا گذری
گرت قبول بیفتد ، حدیث تشنه لب
شبی به چهره جانم رسی چو تن بدری
نبود وقت فراغت به غفلتم قدمی
ز کوی بی خبران کی بود ز تو خبری
به وقت واقعه یارا چه سرخوشانه روم
شوم به چنگ و چغانه ، چو تن ز جان ببری
نمی رود ره دیگر چو در دلم غم توست
چنین مراد من است و نباشدم سپری
|
|
نقدها و نظرات
|
ممتونم. دقیقا همین وزنه. ارادتمندم | |
|
درود بر شما. بسیار موضوعات و قالب های زیبایی رو اشاره کردید. من خودم رو صاحب نظر تمی دونم و ترجیح می دم تا از محضرت شما استفاده کنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.