شنبه ۳ آذر
دیدار شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۵۴ شماره ثبت ۸۳۳۴۴
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
☘☘"زائر"........
پیشِ چشمانِ خیسِ من امروز، مادرم عازم سفر شد و رفت.......
بعدِ سالها حسرتِ دیدار، زائر اربعین شده است.......
با گرمیِ دستانِ او آرام، سرِ من رویِ دردِ زانویش.......
گذاشتم داخل چمدان این بار، پاکتی از چند قلم دارویش......
نذر قدم های او کردم من، قطره قطره اشکهایم را......
برو خیر پیش رویت باد، ای زائر کربلاییه آقا......
بین گریه و تبسم گم بود، دختری که دلتنگِ مادر بود......
زیر لب آهسته دعا می کرد، کاش که او مثل یک کبوتر بود.......
دخترک با بغض می گفت، جای من هم زیارت کن.......
بگو آقا دخترم گفته،" مرضیه" را خودت دعوت کن.......
جای من زیارت کن، وقتی که بغض تو ترکید.......
یا اگر که چشم تو افتاد، به ضریح و دلت لرزید.......
دست من و دامان تو آقا، این مادرم که سپرده ام به شما.....
تا بیاید چشم به راهش هستم، خاک پایش سرمه ی چشم من همین حالا.......☘☘
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قدم در این راه سعادت میخواهد
موفق و پیروز باشید