يکشنبه ۴ آذر
بدبیاری شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۸۳۰۸۸
بازدید : ۵۸۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
حال و هوایم غرق در سرخوردگی است
در سـرنوشتـم تـا اَبــد پژمردگی است
.
هـر چـند می دانــم که حقـم این نبوده
امــا گمــانـم حــاصــل دلــدادگی است
.
در روزگاری که همه خوشحال و شادند
این بدبیــاری سهـم من از زندگی است
.
با اینـکه در بنــد نگـاهـت بی گنـــاهـم
گـاهــی اِســارت بهتـــر از آزادگی است
.
یــادت دَمــار از روزگــار مــن درآورد
در چشــم هـایـم دائمـا بارندگی است
.
هـربــار دکتـــر نســخه ای پیـچیـد گویا
دوری تـــو ســرمنشـأ افسـردگـی است
.
این زندگی حتـی اگــر خـوش باشد اما
وقـتی نبــاشی عــاری از آسودگی است
.
بانـو بیـا مــن چاکـرت هستـــم به مـولا
هر چند گفتـارم نشــان از لودگی است
.
اصلا خودت یادم بده خوش صحبتی را
هر چه سرم آمد فقط از سادگی است
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب اسماعیلی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب بنایی عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.