چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
لیلیاَم ، عاشقِِ تو شاەِ همه مجنونهاست
بی تو میمیرد و این قاعدهی مفتونهاست
عشق از هرچه که دین گوید و قانون دور است
چشم تو ناقض زیبای همه قانونهاست
عشق با فعل "رسیدن" همه جا بیگانهست
آه این پیرْجهان مجمعی از وارونهاست
چه هراسیست دل تنگ مرا از دوزخ؟!
پاکبازست و ز غم پیرِ همه دلخونهاست!!
از می ناب تو -از بوسهی لبهای تو- مست
بیقرارم که لبت معجزهی افیونهاست!!!
.
آه چشمانِ پر از اشک من از دوری تو
همه شب تا به سحر آینهی کارونهاست!
.
ما دو رودیم جدامانده زهم ، پابسته
بینمان فاصلهای بیشتر از هامونهاست
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه زیبا
برقرار باشید
🌹🌹🌹🌹
👌👌👌👌