پنجشنبه ۲۴ آبان
مهربانوهای سرزمینم روزتان مبارک... شعری از فرزاد نوبری
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۸۲۳۸۱
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب فرزاد نوبری
|
بانوی سرزمینم
دوست داشته باش
احساسِ تو زیباترین است
کسی که به او عشق می ورزی
به وجودت دوخته می شود
بگذار کسی که تو را دوست ندارد شرمسار گردد
بیا بانوی مهربان
بیا کنارِ کسی که دوستت دارد
بیا کنارِ کسی که ترکت نخواهد کرد
بگذار کسی که تنهایت می گذارد شرمسارگردد
لبخند بزن که سرشار از احساسی
عشقت هیچ پایانی ندارد
بگذار بی رحمی که رودخانه ای می سازد از اشکهایت شرمسار گردد
آرام باش نگذار کسی اندوه ات را ببیند
کسی که باعثِ خشمت می شود
اگر نشانی از انسانیت دارد بگذار او شرمسار گردد
چشمهایت آنقدر برق می زنند
ستاره ها حسودیشان می شوند
بگذار چشمهایی که برایت برق نمی زنند شرمسار گردد
چقدر عذاب میکشی
گویا عذاب را با خود به این دنیا آورده ای
عذابی که نکشیدنش برایت عیب دارد
تو بخند بگذار کسی برایت اینگونه می نویسد
شرمسار گردد
نمیدانم چرا
برای خندیدنت
دوست داشتنت
و عشق بازی هایت
در این سرزمین خط و مرز تعیین کردند
تو همیشه لبخند بزن
بگذار کسی که
احساست را در وجودت خفه می کند
شرمسار گردد...
فرزاد نوبری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.