جمعه ۲ آذر
سایه شعری از زهرازیدآبادی(نازلی)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۸۲۱۲۳
بازدید : ۷۳۲ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر زهرازیدآبادی(نازلی)
آخرین اشعار ناب زهرازیدآبادی(نازلی)
|
دختری در دیوار است
بسیار شبیه به من
مرا می بیند
از دیوار دور میشوم
بزرگ و بزرگ تر می شود
انگار می خواهد مرا در آغوش بگیرد
به دیوار نزدیک میشوم
آرام میگیرد
با چشمانی که نمی بینمشان به من زل میزند
نفس هایش را میشنوم
او جان مرا می خواهد
نور که برود با او به دیوار می روم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود | |
|
درود ممنونم | |
|
درود ..ممنونم | |
|
درود ..ممنونم از نگاهتون | |
|
مرسی از نگاهتون | |
|
ممنونم | |
|
درود | |
|
درود | |
|
سلام ...ممنونم از نقدتون | |
|
سلام و عرض ادب بانو سالاریه ارجمند از حضور ارزشمندتان در سایت ادبی شعرناب بسیار خرسندم و منتطر خواندن اشعار زیبایتان . | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود