يکشنبه ۲۷ آبان
جنگ عقل و دل شعری از مرتضی سلیمی
از دفتر نانوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۸۱۹۳۹
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مرتضی سلیمی
|
دیده ای دلت بی بهانه شب گرد میشود
عقل عاجزت سست وبی عمل کرد میشود
فکر میکنی عاقلی ولی کل زندگیت
یک نفر که دل برد و پس نیاورد میشود
جنگ عقل ودل بوده ازازل این که واضح است
دل برنده و عقل عاقبت طرد میشود
دلخوشم نکن با توهم و هی به من نگو
توی دردها مرد زندگی مرد میشود
حرف عشق تو تکه تکه شد برزبان و ریخت
بغض کهنه اش در گلوی من درد میشود
یک علاوه بر یک که حاصلش میشود دوتا
مانده ام چرا جمع بین ما فرد میشود
صبر کن نرو غر نمیزنم قول میدهم
چای ریختم نوش جان بکن سرد میشود
آرزوی من، زیر پلک تو دل جوانه زد
گریه میکنی نوبهار من زرد میشود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود طبعتون زیباست ممنونم🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود ممنون از لطف همیشگی شما مانا باشید و سپاس به خاطر نوشته زیباتون🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود زیبا طبع شماست ممنونم🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود زیبا طبع شماست سپاسگزار لطفتونم🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
درودها محبت دارید به من ممنون از لطفتون مانا باشید🙏🙏🙏 | |
|
سلام ممنونم از لطف و محبتتون مانا باشید🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود مانا باشید ممنونم از لطفتون🙏🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود