يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر روح انگیز امیدی فرح
آخرین اشعار ناب روح انگیز امیدی فرح
|
بیماری کُرونا.
جهش های حیوانی
یا
چالش های انسانی
کُرونا . سُورنا
ندای شادی یا عزا
بیچاره آدم
که دمی اسایش ندارد
از بوق و کَرنای ساختگی خود .
در دنیای زمنیان
آدم ها. قبل از سورنای بپا شدن ِ
قیامت
پیشابیش
به استقبال مکافات غفلت ها
و گناهان خود می روند .
به جز خودمان کی مقصر است . ؟
جهش های
نیتروژنی
اتمی
جنینی
حیوانی
؟
با این همه تکنولوژی و پیشرفت علمی
باز هم بیماری ؟
آن هم یک سرما خوردگی و
آنفلونزای معمولی ،
غولی شده به اسم کُرونا.
پناه بر خدا
در قرن بیستم و بیست و یکم
آدم ها گرفتار بیماری کُرونا .
خدایا
ناممکن
در دست تو ممکن است .
رها بساز آدم ها ی مبتلا را
ز دست کُرونا .
سروده ی - روح انگیز ( فرح ) امیدی - شیراز
1398/12/4
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.