تقدیم موعود (عج) :
#آخرالزمان
می شود با پول چشم و دل بِبَست
شُد یَزید و کُرسیِ شَر را نشست
می شود از خوردنِ مالِ حرام
آیِنه ، آیین و حرمت ها شکست
""""""""""
می شود با پول دنیا را خرید
لشکری آماده ی جنگ آفرید ...
پول داد از جَهلِ دوران بهره بُرد
عزتِ خلقَش به بَردِگی دَرید ...
""""""""""
روغنِ غبن ، اُمّت از نان سیر کرد
جوفروشی عُمرِ گندم پیر کرد ....
می شود تدبیررا تزویر کرد
با دیلیت برپاکی اش تعبیر کرد !
""""""""""
روی خون ِ حق "حکومت" می شود
روی ارزش ها چه راحت می دَوَد ...
... پای استبداد عجب پُررو ست باز
از شَرَف ، از هر موانع ، می پَرَد ...
""""""""""
بازیِ حربان هم دوهیچ گشت
جنگ یک روتینِ مردم پیچ گشت
خونِ سرداران بجوشد از زمین ......
موعِدِ مهدی ست که گرینویچ گشت
"""""""""
ساعت و روز و مَه و سالَم بیا
باور و جان و پَر و بالَم بیا
مُنجیِ خوبان و بَدها وُ همه
فَاستَقِم را اَمر بَر عالَم بیا ...
اللهم عجّل لولیّک الفرج
درودبانوی عزیزم
زیباومتعهدانه بود