چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
کاش میشد که پس از مرگ به هَم برگردیم
بی غمی درد بزرگیست ، به غَم برگردیم
.
در جهان مهلت آغوش من و تو کم بود
گر میسر نشود بیش به کم برگردیم
.
جان تویی و منِ بی تو بدنی بی جانم
کاش با بوسهای از راهِ عَدَم برگردیم
.
نام من را قلم دهر جدا از تو نوشت
کاش میشد چو مرکب به قلم برگردیم
.
ما شرابِ کهنِ عشقِ هزاران سالیم
زین خُمِ پُر زِ ترک باز به جَم برگردیم
.
کرده بودیم به اشک و غم خود خو ای کاش
که به چشمان پر از گریه وَ نَم برگردیم
.
کاش از نو غمِ تو ریشه به جانَم بزند
بی غمی درد بزرگیست ، به غم برگردیم!!
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب نوری عزیز ، سپاسگزارم | |
|
درود بر استاد میناآباد گرامی ، دستمریزاد ، خیلی زیبا بود ، سپاسگزارم | |
|
درود سرکار خانم موسوی گرامی ، ممنون از لطف بیکرانتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.