جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
کاش می شد چون فرهادکوه کن عشق را
بردل سنگ می نوشت
شیرینی عشق رابا یاد فرهاد آغاز کرد
کاش می شد نغمه های عاشقی رادردل دریا
بر ماهی ها نوشت
شادی خود را در جمع ماهی ها بر بال ماهی ها نوشت
کاش می شد چون پروانه چرخی زد و
بالای سرمعشوقه شعر می نوشت
نغمه های عاشقی را بربال پروانه بازکرد
کاش می شد عالم دنیااز خواب راد می کرد خبر
آسمان راچون دررویای خواب درقاب عکسی چاپ کرد
کاش می شد آن خواب را درقاب ، آسمان می نوشت
عالم آدم از شعرخواب ما املاء می نوشت
کاش می شد این شعرما دراشعار ناب می شد ثمر
اربعین مالک دوران می شد باخبر
کاش می شد جشن وحدت درسرزمین انبیاء می شد بپا
عالم آدم دردنیااز وحدت ما جان می گرفت
کاش می شدآن همه غیرت فتیان را،از زبان آرش
دوران یاد می گرفت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود بر استاد عباسعلی استکی (چشمه)فهیم و گرامی حضورتان باعث غرور است تاییدتان موجب سرور سپاس از لطف شما | |
|
سلام زیبا خواندید استاد سودابه حسن پور حضور ارزشمندتان در صفحه شعرم باعث خرسندی است سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به امید آن روز