جمعه ۲ آذر
باران ِ رحمت را بباران شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۸۱۶۴۵
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
گل کرده لاي زخم هامان ، پینه ها مان
بی شک ترک برداشته ، آئیـنـه هامان
اَبریست انگار آسمان ،اما چه خشک است
دشت ِ کویرستان ِ زرد ِ سینه هامان
با نوعروسان مادران هم داستانند
سهراب ها رفتند و هم تـهـمـیـنـه هـامـان
چون سوخت سَرو ِ سبز ،حالا گرم ِ گرم است
رقص و نماد ِ شعله در شومینه هامان
شاید فقط در عکس های یادگاری
بر جا بماند اُسوه ی پارینه هامان
باران رحمت را بباران خاکیان را
در انتظارت خشک شد آدینه هامان
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای استکی استاد عزیز ممنونم از حضور سبز و عنایت شما | |
|
سلام آقای انصاری دزفولی گرامی سپاس از حضور سبز و عنایت شما | |
|
سلام آقای دهنوی استاد گرامی تشکر می کنم از حضور سبز و عنایت شما | |
|
سلام آقای شفیق گرامی شما لطف دارین ممنونم که حضور دارین | |
|
سلام خانم مرادی عزیز ممنونم از لطف شما امیدوارم قلمم مفید باشه از اینکه خوشتون اومده سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.