دل به عشقت مبتلا بود*
دل که خونه بلا بود*
رفتی و کردی اسیرم*
کردی از زندگی سیرم*
.
حالا من موندم و کلی
خاطرات تلخ و شیرین
مرهم زخمی نداره
این دل تنها و غمگین
.
تو خیال کردی که راحت
میتونی تنهام بزاری
چشماتو ببندی و بعد
پا روی دلت بزاری
.
یا شاید توی دل تو
واسه من جا دیگه تنگه
گاهی وقتا خواب میبینم
جنس قلبت، مثل سنگه!
****
شایدم دلی نمونده
یا برام جایی نداره
وقتی با نگاه سردش
پا روی دلم میزاره
.
عزیزم خدا به همرات
راه تو از من جدا بود
یه چیزی یادت بمونه
دل به عشقت مبتلا بود *
.
هر جای دنیا که باشی
یاد من هنوز باهاته
آه این دل شکسته
مثل سایه، پشت پاته
.
فکر نکن تنهایی خوبه
تنهایی سهم خدا بود
جای تو اینجاس تو این دل
دل که خونه بلا بود *
.
یه روزی از فکر و غصه
دیوونه میشم عزیزم
تنهایی تو کنج خونه
شعر میخونم، اشک میریزم
.
شایدم یه روز شنیدی
که منم دارم میمیرم
اما این یادت بمونه
رفتی و کردی اسیرم *
.
نمیدونم که چطور شد
کار ما کشید به اینجا
ما که کلی نقشه داشتیم
واسه امروز، واسه فردا
.
اما یک چیزو میدونم
بهتره که من بمیرم
وقتی که تنهام گذاشتی؛
کردی از زندگی سیرم *
.
اگه یک روزی شنیدی
فلانی مرده، نترسی
علت مرگ منو از
کسی جز خودت نپرسی
.
ولی قول بده عزیزم
سر خاک من بیایی
فاتحه برام بخونی
پخش کنی، خرما و چایی
.
دلم از روزی که رفتی
مرده و داره میپوسه
روزی صد بار سر خاکش
سنگ قبرشو میبوسه
.
دکترا میگن واسه من
یه " دم عیسی" نیازه
نفس گرمت تو قلبم
میدمه، یه روح تازه
.
عزیزم یه چیز میپرسم
بدون من خوبه حالت؟
حالا که من دیگه نیستم،
راحته خواب و خیالت؟
.
ولی بی وفا شدی تو
رفتی و خدا به همرات
اما این یادت بمونه
هیچ کسو نمیزارم جات
"آبان" ۱۳۹۶/۷/۲۷