شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر روح انگیز امیدی فرح
آخرین اشعار ناب روح انگیز امیدی فرح
|
مست شده ی عشقم
تربیت شده ی
یلان پهلوان ِ سر شار از عشقم .
زبانم مست
زمین زیر پایم لرزان . مست
آسمان روی سرم چرخان. مست
ز ستار ه های چشمک زن یارم
شما بگویید ؟
مست تر؛ بی مهبا تر ، خوش تر
ز عشق
که دلداده ی یار است .
کس دیده یا شنیده ؟
بی می
با ذکر یا الله
تا ... آسمان می رویم .
____
مستی به عشق داده ای
که به دنیا نمی فروشم .
به هیچ کس نمی فروشم .
مستی یی فهمانده ای
به عشق
که به تمام تعلقات
دنیا
نمی فروشم. نمی فروشم .
_____
که به چشمان خمار
عشق
می دهم تنها .
بهاریست دنیای مست عشق .
مثل برزخیست
که سر زنده و سبز
طناز و عشوه گر
غماز می کند .
این بی قید و بند به
غیر عشق .
____
پرنده
جهنده
خزنده
حتی درنده
تسلیم می شود .
در مقابل عشقِ. " او" _____
به عشق. او
می پریم
می خوانیم
می نویسیم.
فقط در
ستایش. او
____
شاید
بپذیرد او .
که رها شده ایم
ز منیت ها
ز زنجیره ها
ز قید های بستهِ
به پایِ
من و تو
واین و آن .
____
پر و بال می شکنیم در آسمان
به هوایی که
او
ما را شکار کند .
بدون قید و بندهای زمینی .
مستیم
تک و تنها به عشق و ندای او.
____
نوشته ی _ قلم های عاشق
روح انگیز ( فرح ) امیدی _
می گویند : امروز
به تاریخ 1398/11/20 است.
عشق حواسش نیست ،
جا گذاشته و گم کرده
پیش خدای عشق .
____
نوشته ی بنده -
روح انگیز ( فرح ) امیدی - شیراز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتان شاد بانوی مهر