يکشنبه ۲۷ آبان
کساتی ،دل شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۹ شماره ثبت ۸۱۳۴۳
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
شعر لری
هَنی هم هِه ،چَمَر ای دل، مِ نَه ، دِل، دِ هواته
مِ رافِه ای دِلم سَر أخمِ تَه ،،،،،، قی سَر چَ شاته
دِلم سُختَ رِفیقم! ،لادرارم، هی حِواسِت...!!!؟؟؟
دِلم بی تُ چَ نی کور و کِزَ...، بی تُ کِساته
#ر_ع
#رهگذر
کسات: کساد
کز: گوشه گیر
لادرار: هواخواه
قی:دعوا
هَنی:دوباره
چمر:سوگ
معنی
باز هم سوگ و عزای دل من است چون دل هوای تو را کرده
دعوای دلم بر سر اخم توست و دعواربررسر چشمان توست
دل من سوخته است رفیق و هوادارم،حواست هست؟
که دلم بدون تو چ متروک و آرام و ساکت شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.