چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
خورشید بی نگاه تو معنا نمیشود
از شب دری به سوی سحر وا نمیشود
.
دور از خیال ناب نگاهت که رود اشک
اینگونه بی قرار ، راهی دریا نمیشود
.
نام تو معنی مقدس عشق است و ناگزیر
در نامههای بی نشانیام انشا نمیشود
.
در پرتو نگاه تو رازیست سر به مهر
رازی که جز به اشک من افشا نمیشود
.
چون عطر یاس در دل شب های تیرماه
در شعر من حضور تو حاشا نمیشود
.
من تا ابد اسیر خزانم بدون تو
آذر همیشه وصل به یلدا نمیشود
.
«آتش بگیر تا که ببینی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمیشود»*
.
خوابیده بخت و این شب هجران دراز شد
شامی که بی نگاه تو فردا نمیشود
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
*عباس خیرآبادی
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار سپاسگزارم استاد عزیز | |
|
درود ، خیلی ممنونم جناب آروین عزیز | |
|
درود سرکار خانم خوشرو ، خیلی ممنونم | |
|
سلام و درود استاد عزیزم ، سپاسگزارم ، خیلی ممنون | |
|
درود جناب نساجی عزیز ، خیلی ممنونم | |
|
درود سرکار خانم فرشیدفر گرامی ، همیشه با لطف و محبتتان موجب دلگرمی بنده میشوید ، خیلی سپاسگزارم | |
|
درود جناب استاد مسکین گرامی ، سپاسگزارم ، خیلی ممنون | |
|
درود استاد رافع بزرگوار ، خیلی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.