پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
|
با جامِ سرخابِ صفا، از هر گلی زیباترم
زیبای خفته، گشتهام، در لابلای بسترم
.
بنشستهام در گوشهای، محوِ سرورِ شورِ خویش
بنمودهام با دستِ دل، رختِ وفا را، در برم
.
غرقِ محبّت گشتهام، از جاریِ مهرِ نگار
با میلِ دل بگذاشتم، بر شانههای او، سرم
.
پروانهی احساسِ جان، شد ثبت در شورِ نهان
خودکارِ دل پُرکار شد، در گوشههای دفترم
.
بدپیله شد، موجِ عطش، در شورشِ پنهانِ جان
دامانِ دل، پروانه شد، از پیلههای پیکرم
.
پروانگانِ سینهام، پوینده وُ، پُرجنب و جوش
با خیزشی پیوسته از، نامنتهای باورم
.
تا اوجِ موجِ عاطفه، هر دم، تماشایی شوند
همواره جوشان و، روان؛ چون حسّ اشعارِ ترم
.
من با شعورِ عاشقی، هر روز، عادت کردهام
برپا کنم بزمِ صفا، در پیشگاهِ دلبرم
.
او پادشاهِ دل شود؛ من چون ندیمی باوفا
پروانهوار و، پُرتپش، گردِ حریمِ سرورم
صد جام گیرم، از لبش؛ با بوسههای عاطفه
بهکام و رویایی شود، احساسِ پُرشور و، شرم
.
زهرا حکیمی بافقی، (الف_احساس)
سپاس از نگاه مهرانگیزتان!
|