شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سید امین موسوی نژاد (شیفته)
آخرین اشعار ناب سید امین موسوی نژاد (شیفته)
|
همان زمان که به چهرهات مادر!
عدو سیلی زد و افتادی!
همان زمان که علی شکوه میبرد
ز نا اهلان به چاهِ تنهایی!
همان زمان که فرزند خوبیها
سرِ نیزه قرآن تلاوت کرد
دل من از غصهها خون شد
به صورتم رودها جاری!
به چهره برکشیدم با اشک
پردهای ز جنس عزاداری!
کنون به غیرت مردانی
ز نسل علی حیدر کرار
میان کوچه مادری تنها
به صورتش نمیخورد سیلی!
کنون ز دل برون کنم غم را
به کین، چشم از سر نادانی
قد قامت به پا می ایستم
برای انتقام و خونخواهی
جواب سیلی دهم دو صد سیلی!
دگر غمی به چهرهام ننشیند
به صورتم نگردد رود جاری!
دگر دلم رخت عزا برچیند!
آری محکم ستانم حقم را
حق هر مظلوم ز هر ظالم
به یک شیوه، حسینی وار
به شیوه ی قاسم سلیمانی!
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد منت گذاشتید سپاسگزارم | |
|
درود زیبا سرودید | |
|
سلام استاد افتخار دادید سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف سالار شهیدان مدافع حرم
یا زهرا(س)