يکشنبه ۴ آذر
عطر خدا در زمین پیچید ، مادر شد شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۸۰۵۰۷
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
بایست و خدایی کن
بایست
دستت، بوی نان می دهد
آغوشت، بوی شیر
نفست، زندگی ست
به قنداق جانت بسته
جان های دیگر
دست و پایت، گاهواره ی مهر
در شیرینی نگاهت
آرامشی ملیح حکم فرما
دستت را باید بوسید
این قرآن مصور را
بر سر نهاد
در مأمن نگاهت
مؤمن شد
بایست
بگو بهشت را
جای دیگری نیست
سربه راهت نهاده ایم
مادر!
سر به راه تو...
عاقبت به خیری است
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس گوارای نگاهتان زنده باشید | |
|
درود و مهر گرامی سپاس گزارم نوش نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف مادر