پنجشنبه ۱۷ آبان
بی دانه در دام شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۸۰۴۷۲
بازدید : ۳۰۷ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
شبی نقش رویت به پیمانه افتاد
چه شوری از آن شب به میخانه افتاد
عجب آتشی از شراب نگاهت
به جان من مست دیوانه افتاد
به دیوانه کس خرده هرگز نگیرد
که صدها به دام تو ، فرزانه افتاد
چه دلها گرفتار دام بلا شد
از آن دم که موی تو بر شانه افتاد
نه امّید وصلی، نه قول و قراری
به دام تو این دل چه بی دانه افتاد
سر و جان شیرینت ای گل سلامت
اگر شعله بر بال پروانه افتاد
به حال خراباتیانت نظر کن
گذارت شبی ، گر به ویرانه افتاد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی عزیز
ممنون از لطفتان مانا باشید | |
|
سلام و درود بر شما دوست عزیز ممنونم که به مهر خواندید سروده این حقیر را برقرار باشید | |
|
درود بر شما بانوی گرامی سپاسگزارم از لطفتان جسارتا "اگر شعله بر بال پروانه افتاد" صحیح است | |
|
درود بر شما جناب هداوند
ممنونم که به مهر خواندید دوست عزیز برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زیباست
دستمریزاد