يکشنبه ۴ آذر
خورشید نیمه شب شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۸۰۴۵۲
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
شرمنده باش
ای ماه شب
زین پس نبینم روی تو در نیمه شب
قاسم طلوع کرده ببین
این ماه مهتاب برین
رویت سیاه و قیر کن
از آسمان میهنم
پا پس بکش
خود را به خاک دیگری تبعید کن
در سرزمین دیگری
سرمه بکش
سرخ آب کن
بر این زمین و سرزمین
آمد مه ی از حق و دین
قامت به سان حیدر است
از مکتب پیغمبر است
سردار پاک این وطن
هم قاسم است
هم عاشق است
در ظلمت ظلم و ستم
در نیمه شب
خورشید دنیا قاسم است
اصغر محمودی(مور)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد
ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف سردار سرافراز سپاه اسلام