سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 خرداد 1403
  • روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف
  • روز بزرگداشت ملاصدرا، صدرالمتألهين
  • آغاز محاصرة اقتصادي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريكا، 1359 هـ ش
14 ذو القعدة 1445
    Tuesday 21 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۱ خرداد

      شلیک آخر

      شعری از

      مهدی ولی الهی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۸۰۳۴۸
        بازدید : ۴۴۱   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی ولی الهی

      در خود گرفتارم درونِ چار دیواری
      درگیرِ دردی مزمنم ،یک حسِ بیزاری
      با من مدارا می کند اما به دشواری
      تن میدهم دیگر به استعمار و بیگاری

      چیزی نمی داند کسی از حال زندانی

      بعدازتومن می مانم وافکار ویرانگر
      هرگزنمیگیرم قلم در دست خود دیگر
      پرمیکندجای تو را یک روح طغیانگر
      یک کودتای عاطفی رامی شوم رهبر

      بی تو بیابان می شود دریای طوفانی

      تنها شدم با حمله ی افکار شیطانی
      عریان میان سوز و سرمای زمستانی
      در خلسه منفی گرفتارم، چه میدانی؟
      می ترسم ازطغیان احساسات انسانی

      ازرگ گریزان شد چرا چاقوی زنجانی؟

      گم می شوم در ظلمتِ شب های مهتابی
      پر می شود رگهایم از ویروس بی خوابی
      هرگز نشان از زندگی کردن نمی یابی
      نیلوفری مدفون شده در قعر مردابی

      سر که نداری پس چرا دنبال سامانی؟

      جنگیده ام همواره با این غول تنهایی
      تا قهقرایم می برد یک شعر هر جایی
      گاهی غزل گاهی رباعی گاه نیمایی
      افسرده ام مانند مردی بعد شیدایی

      ناگفته هایم را چرا در من نمی خوانی؟

      بغضم گرفت و هرنفس درحال تشدید است
      اشکم نمی ریزد ولی درشک و تردید است
      قلبم به سرعت در سرازیری تصعید است
      می لرزم ازبادی که فکرش کشتن بید است

      شلیک کن تنها فشنگت را به پیشانی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0