پنجشنبه ۱ آذر
همه وهیچ شعری از مریم عادلی
از دفتر شعر و شعور نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۱۳۰۰۳۳
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب مریم عادلی
|
در کار او مانده ام من
چگونه ازهیچ همه سازد
چگونه از خاک بنده سازد
چگونه از سنگ حربه را
چگونه کوه وتپه را
چگونه رود پُرکردازآب
چگونه کردش به مرداب
چگونه ساخت پرنده را
هرخزنده و چرنده را
چگونه جان به سبزه ودار
چطور رنگ کرد بلبل وسار
بال راچطور،پَر راچطور
شور راچطور ،شر راچطور
چگونه مار،چگونه مور
چگونه مهد ،چگونه گور
شب راچگونه آفرید
درصبح چگونه او دمید
مهر راچطور ،ماه راچطور
بیراهه را ،راه راچطور
خارراچطور،خاک راچطور
دلِ سیاه وپاک راچطور
هرچه هست وبود راچطور
این همه تار وپود راچطور
چگونه کرد هیچ راهمه
چگونه کرد همه راهیچ
یا للعجب ماتم از تو
بودم از توست
موتم ازتوست
تو که هستی ای همه کار؟
تو که باشی ای همه کس؟
من که هستم ،ماکه باشیم
یک پرِ کاه
نا پرِکاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت مظلومانه خادم الرضا ابراهیم رییسی ، هییت همراه و خدمه پرواز را به شما و همه مردم ایران تسلیت عرض میکنم