چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر شبنم ولیدی (شبنم آبان)
آخرین اشعار ناب شبنم ولیدی (شبنم آبان)
|
باران که میبارد
همه چیز جور دیگری میشود
میبارد و میشوید گردو غبار هارا
دل ها را
آدم ها را
همه را همان چیزی که واقعا هستند میکند
گاهی کسی را باخودش میبرد
گاهی می آورد
گاهی نه میبرد نه می اورد..
گاهی میگریاند و
گاهی خنده به لبها مینشاند
گاهی بغض میشود به گلوی مردم شهر
اما باران روی دیگری هم دارد
نمک به زخم خسته ها
و مرحم درد عاشق ها میشود
نمک میزند اما میپوشاند گریه ها را
مرحم میشود اما دلتنگ میکند عاشق هارا
باران
شخصیت عجیبی دارد
گیج و مبهوت
سرکش و رام
مهربان و وحشی
درست نمیشناسمش اما
اگر روزی بیشتر شناختمش
به شماهم درباره اش میگویم..
شبنم آبان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.