جمعه ۲ آذر
مجرم شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۷۹۹۰۲
بازدید : ۸۱۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
شهـدِ چشــمِ عسـلت طعنه به خوانسـار زده
وَ سپـاهِ مــژه ات دســت به کشتــار زده
.
خـالِ هنـدوی تو در من نه فقط ...وای ببین
فکــرِ فتحـش به سـرِ نـادرِ افشــار زده
.
گفتـه بــودم که محـالَ ســت ولـی بالاخره
عشــق این جمجمه را سخــت به دیوار زده
.
جرمِ این مرد چه بوده که فقط عشقِ تو را
عـاقـبــت در وســطِ جـمعیتـی جــار زده
.
من همان مجرمی هستم که خودش را به نظر
قبــلِ قطـعـی شــدنِ حکــم شبــی دار زده
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب عطا الهی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد