جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
مثل یلدا میشوم وقتی کنارم نیستی
بی صدا و سرد و یخ بسته بلند و سوت و کور
من شبیه حال مردابی شدم در انزوا
از تو و از شهر چشمان تو ماندم دور دور
از همان روزی که رفتی گیج و مبهم مانده ام
باورش سخت است بی من رفته ای تنها شدم
هر کسی میپرسد از تو غرق ماتم میشوم
ماهی جا مانده بر خاکم که بی دریا شدم
جان به جان هم کنی با اینهمه من عاشقم
سنگ سنگی تو اگر من پیش تو مشتی پرم
شیشه ی قلبم اگرچه در غمت آسان شکست
من ولی اندوه قلبت را به جانم میخرم
جان نرگس های پاییزی بیا دلواپسم
خانه ام ویران شده یاری ندارم غیر غم
من تو را تنها تو را جوری دگر میخواهمت
سقف چشمانم ترک خورده گرفته بوی نم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما استاد عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یلدایتان مبارک