جمعه ۲ آذر
آرامگاه شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۶ شماره ثبت ۷۹۴۹۷
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
آهــــوی وحشـــی رمـیـده در نگـاهِ من
افتـــاده از ســــرِ اِرادت کــلاهِ من
.
از یـورشِ خیالِتان بـر این ســروده هام
تیـری نشانه رفته در قلـبِ سـپـاهِ من
.
در زیرِ طــاقِ اَبروی مشکین کمــانِ تـان
عمری نشسته است چشمِ سر به راهِ من
.
دیـگر صـدای شیهـهء شعــری نمی رسد
از همـهمهء دره هــــای ســــردِ آهِ من
.
مُسْتَفْعَلُنْ مَفٰاعِلُنْ مستفعلن شـده
آرامــگـاه واژه هـای بـــی پنــــاهِ من
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری عزیز سپاسگزارم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان همیشه توانا
درپناه خدا
درود برشما