يکشنبه ۴ آذر
یلدای دوست داشتنت شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۷۹۳۶۶
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
چه خوش قدم!
چه پر برکت است
دوست داشتنت
از هر انگشتش
شعری می چکد
چه شوری به پا کرده
لبخند ملیحت
نمک گیر نگاهت شده
پاییز حتی
قلم به دست
اوج می گیرد
با یک بغلْ سپید
مهر تو
همین روزها
به یلدا می رسد
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر بزرگوار مثل همیشه لطف دارید نوش نگاهتان باد سپاسگزارم برای حضور سبزتان زنده باشید | |
|
درود و مهر بانوی ارجمندم سپاسگزارم برای حضور سبزتان زنده باشید | |
|
سلام و درود و مهر گرانقدر مثل همیشه لطف دارید گوارای نگاهتان باد سپاسگزارم برای حضور سبزتان زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و سرشار از احساس بود