شنبه ۳ آذر
خسته ام از گل شدن شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۴۱ شماره ثبت ۷۹۱۰۸
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
چشم من از منظره دلگیر بود
هرچه شد از جانب تقدیر بود
رو بکجا آورم از طنز تلخ
غیرتم از خیر تو تحقیربود
سخت،ستون فقراتم شکست
کاش کسی در پی تعمیربود
تا به دلم بود هیولای ترس
هر شبحی در نظرم شیر بود
بافته های هنرت نخ نماست
ذکرو خیالت تبِ تزویر بود
مصلحت اندیشیِ افرا ط داشت
دل که رها از غمِ تقصیربود
خسته ام ازگل شدن و وا شدن
زندگی ام بسکه نفس گیربود
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم از حضور ارزشمند شما و هم لذت بردم ازاین مثنوی پر بار و قابل ستایش شما به عزت سر بلند و جاودانه باشی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود