جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم حاج محمدی
آخرین اشعار ناب ابراهیم حاج محمدی
|
تو قد می کشی
و سایه ام با من آه می کشد
این واقعه هر روز تکرار می شود
من
به این باور رسیده ام که، بی تو،
دنیا، گورستانی خواهد بود،
وسیعتر از همه ی دشت ها
چیزی که حتی با تصورش،
اندوهی سرکش،
رویاهایم را به آتش می کشد.
حدس می زنم، ابری غلیظ
سایه ام را سر به نیست کند.
و دلهره ام، رعد را از خواب عمیقش، بپراند
آفتاب را به ضیافت چشمانت بیاور،
تا ماه دچار افسردگی شود،
و فرشتگان با من به نماز آیات بایستند.
باور کن
تنها و تنها بودنت،
آینه را جذّاب می کند
و نبودنت،
آن را به سرزمینی همانند می سازد
که ساکنانش را زمین بلعیده است.
دوست دارم،
همیشه در رویاهایم،
نسیمی دلنواز،
گیسویت را به اهتزاز در آورد،
فعلا من،
به این دل خوش کرده ام که،
یکبار هم که شده،
مرغ آمین،آرزوی نهانم را برخواهد آورد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس حضرت دوست | |
|
سلام و درود و سپاس فراوان . زنده باشید بزرگوار | |
|
سپاس و درود فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود
عیدتان مبارک