جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
روزگارم رنگ چشمانت شده
مثل چشمانت شبی سرد و سیاه
من هنوزم با خیالت زنده ام
ای که دنیای مرا کردی تباه
خاطراتت قاتل جانم شدند
کوچه ها از عطر تو خالی شده
حال من بدتر شده از روز قبل
حال تو بی من ولی عالی شده
گوشه ی ایوان به یادت نخ به نخ
میکشم سیگار و مینوشم شراب
کاش میشد قلبم از پا مینشست
کاش راحت میشدم از این عذاب
باز پاییز آمده در کوچه ها
برگ ها هم مثل من ترسو شدند
بی تو میترسد دلم از بی کسی
چشم های خیس من کم سو شدند
من ولی امیدوارم چشم تو
باز هم بر من بتابد مثل ماه
باز روشن میشود دنیای من
میکشی بالا مرا از پرتگاه.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از شما استاد عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود