يکشنبه ۴ آذر
ترم عاشقی شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۷۸۵۳۵
بازدید : ۵۴۲ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
همراه تودر کشتی طوفانی عشقم
در ساز تو وصید پریشانی عشقم
هر صبح به یادتوشدم چون شب باران
دیوانه به این صورت نورانی عشقم
هرچنددراین شعشعه آیینه شکستم
مجنون تووصورت ویرانی عشقم
هر روزکه از کوچه دل بوی توآید
درسیل تواشکم لب حیرانی عشقم
هرچند که درسم شده طراحی عشقت
درترم رساله شب پایانی عشقم
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام سپاسگزارم استاد ارجمند | |
|
باسلام واحترام تشکر از حضور تان سپاسگزارم در تایپ کم دقتی کرده بودم | |
|
درود بزرگوار دستمریزاد | |
|
باسلام واحترام سپاسگزارم ازلطف ونظرتان | |
|
باسلام تشکروسپاس | |
|
سلام وعرض ادب سپاسگزارم وخوش آمدید به سرای اندیش ورزی هایم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود