جمعه ۲ آذر
نگفتی چی میشم شعری از علیرضا تنگستانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۷۸۴۴۸
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علیرضا تنگستانی
آخرین اشعار ناب علیرضا تنگستانی
|
باز من و تنهایی، بغض و سیگار
پرسه تو این هوای سردخسته و بیمار
.
باز من و عکسات غم شده دنیام
مرور اون همه خاطره خیلی تنهام
.
هوا سرده یخ زده دستام
یادته تو بارون زدی قدم باهام
.
الان من موندم، با یه چتر،تنها
تو گفتی میمونی همیشه همرام
.
دیونه رفتی نگفتی چی میشم
تو این بارون همرنگ درد میشم
.
باشه رفتی قبول، بیا خاطره هاتم ببر
دروغات توی گوشمه دوستت دارم هاتم ببر
.
رفتی شاید به دوریت عادت کردم
شبارو تا صبح بدون عکسات سر کردم
.
اونی که گذاشت و رفت دیگه مرده
اما بیچاره دلی که باهاش زندگی داره
.
دیونه رفتی نگفتی چی میشم
تو این بارون همرنگ درد میشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود