يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر معصومه فیروزی کریانی
آخرین اشعار ناب معصومه فیروزی کریانی
|
الهی به امید تو.سلام، سلام به خدا،سلامبه زندگی،سلام به امید،سلامبه عشق و آروز.سلام به فصلها،ماهها و سالها.سلام به کسانی که عشق و امید در دلهایشان همچون چشمه ای در حال جوشیدن است.سلام به تو دوست و رفیق صمیمی، به تو که در ثانیه به ثانیه،لحظه به لحظه،قدم به قدم همراهم بودی به وقت شادیم شاد بودی و به وقت دلتنگی بهترین سنگ صبورم بودی.سلام به تو رفیق که گفتی: دلتنگیهایت را در صندوقچه ای بریز و در آن را محکم ببندد و کمتر سراغش برو گفتی:از زندگی،امید،عشق و آرزوهای زیبا بنویس.از طبیعت و زیباییهای آن بنویس و من اکنون اولین دل نوشته ام را با سلام به زندگی، امید، عشق و آرزوهای زیبا می نویسم.با سلام به تو رفیق عزیزم که گفتن سلام سلامتی میاره پس من هم هر لحظه برایت آروزی سلامتی می کنم.الهی که همیشه سلامت باشی رفیق عزیزم همیشه برام بمان.همیشه بمان...
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم آبان ۱۳۹۸ ساعت 0:13 توسط معصومه فیروزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون استاد بزرگوار لطف کردی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.