جمعه ۲۵ آبان
عاشق تنها شعری از فروغ فرشیدفر
از دفتر داستان عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۰۷ شماره ثبت ۷۸۳۳۵
بازدید : ۶۳۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب فروغ فرشیدفر
|
🍁🍁🍁
ای عشق دگر فرصت ابراز نداری
پَرهست، ولی قدرت پرواز نداری
ای دل تو دگر هیچ مگو ازغم دوری
پایان سفر مهلت آغاز نداری
ای عاشق تنها دگرت همسفری نیست
بنشین وبدان قدرت اعجاز نداری
این بار که در جان ودلت عشق خروشید
بگشا قفس دل که تو دلدار نداری
❣❣❣
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بروجود نازنین شما ممنونم ⚘⚘⚘⚘ | |
|
ممنونم استاد استکی عزیز⚘⚘⚘ | |
|
خیلی ممنونم از نظرات ارزنده تون. حتما استفاده میکنم.🙏🙏🙏⚘⚘⚘ | |
|
شعله عمر وهنرتون پر حرارت ودلنشین سپاسگزارم ازلطف شما🙏⚘⚘⚘⚘ | |
|
ممنونم ازشما. مهرتون پاینده⚘⚘⚘⚘ | |
|
سلام وارادت متشکرم جناب سخایی عزیز⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود