جمعه ۲ آذر
از ریاض تا تگزاس! شعری از محمد ترکمان(پژواره)
از دفتر هزاره بیم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۷۸۳۳۴
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... نفت نبود اگر،
ملخ
نرخ خاویار بود
اف
پانزده، نرخ خر!
* * * *
... و کاش هیچوقت نفتی نبود،
با خفت خاندانی تا شاهی
نمی کرد با عزت، نژادی گدایی!
* * * *
... وقتی " شیر" سکوت می کند شتر
شادی،
بوفالو ژست می گیرد سوسمار، جان!
* * * *
... کویی ببر مازندران؟
کِه برای شیر
شغال شانه می کشد
برای یوز، بوزینه شاخ!
= = = =
پ.ن:
در زنجیر " من " شیری هستم پیر
که با خود، هر دم درگیرم بی خود
از زندگی سیر!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد