پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
.آهنگ مرحوم ناصر تبریزی
ترانه منوچهر منوچهری بیدل
🐠آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
آمنه قلب من برای تو میزنه
آمنه قهر نکن که قلب من میشکنه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
دل دادم به راه تو
جان غرق نیاز تو
جان دادم براه تو
ایوالله به ناز تو
آمنه عشق تو بلای جون منه
آمنه بی تو دل بلای جون منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مخابرات تو از دل بیرون نرفته
دل دادم براه تو
جان غرق نیاز تو
دل دادم براه تو
ایوالله به ناز تو
برگشت به پنج بیت آول ترانه
#منوچهر منوچهری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.