دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب اعظم قارلقی
|
اوج
پرنده در قفس جا نمی شود
پر و بالِ او به وسعتِ یک دنیاست...
۰۰۰کافیست اوج بگیرد
هر چه می توانی دست تکان بده
بزودی حتی اگر بخواهد
نمی تواند نگاهت کند
۱۳۹۷/۲/۲۹
۷ صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.