دوشنبه ۲۸ آبان
دوستت دارم شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۷۸۱۰۸
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
دوستت دارم
تو را اندازه ی امواجِ دریا دوست دارم
به قدرِ بوسه هایَش بر صدفها دوست دارم
من آن کشتی شکسته در دلِ گردابِ سردم
نوازشهای گرمِ ساحلَت را دوست دارم
کنارت میشود کشتیِ دل پهلو بگیرد؟
من آن آرامشَت را قدرِ دنیا دوست دارم
تو آن ماهی که پشت ابری و کم میدرخشی
حضورت را چه پنهان و چه پیدا دوست دارم
هوای عشقِ تو در هر رگم بی وقفه جاریست
به این خاطر خودم را هم سراپا دوست دارم
بزن شش دانگِ قلبت را به نامم حضرتِ عشق
اگر چه من تو را بی مهر و امضا دوست دارم
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود