جمعه ۲ آذر
روح آزاد شعری از لژیا آتین
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۷۸۰۷۷
بازدید : ۷۸۹ | نظرات : ۱۷۱
|
آخرین اشعار ناب لژیا آتین
|
پارادوکس غریبی است اشک و لبخند
وقتی باهم بیامیزد قلبت گویی ک از تپش می ایستد
و تو صاحب روحی آزاد میشوی ک سنگینی جسمش را از یاد برده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود