جمعه ۲ آذر
کاش میشد شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۷۸۰۳۲
بازدید : ۵۱۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
بی تو هر لحظه مرا غصهء این فاصله ها ریخت بهم
مثلِ شهری که پس از خاتمهء زلزله ها ریخت بهم
.
بر سرِ داشتنت همهمه ای بینِ سلاطین شده است
نیستـی تا که ببیـنی همـهء سلسله ها ریخت بهم
.
دشمنـم شـاد شد از رفتـنِ یکبـاره و بی علتِ تو
دفترِ شعـرِ مـن امشب وسطِ هلهله ها ریخت بهم
.
آنقَدَر چشم به راهم سرِ آن کوچهء تنهایی و غم...
تا که اعصاب و هوای دلِ بی حوصله ها ریخت بهم
.
کاش میشد مثلا فرض کنم تنگِ غروب و من و تو...
نه ! تو رفتی و جوابِ همهء مسئله ها ریخت بهم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز عزاداریتون قبول باشه | |
|
سپاسگزارم جناب فلاحی عزیز زنده باشید | |
|
سلام و درود جناب سخایی گرانقدر بله حتما با کمال میل شعرهای زیبا شما رو می خونم و مطالب جدید از شما بزرگوار خواهم آموخت سپاس از حضور پرمهرتون | |
|
سلام و عرض ادب بانو باقرزاده عزیز و مهربان سپاس از لطف وحضور صمیمانه شما پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب میناآباد عزیز درود بر شما موفق و مؤید باشید با کمال میل اشعار زیبایتان را میخوانم | |
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری عزیز و مهربان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.