دوشنبه ۵ آذر
خلوت پریشون شعری از ملیکا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۰ شماره ثبت ۷۸۰۳۰
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۵
|
|
خلوت اُنس من بوددورزهرخیال تو
دُرّوزروجودمن دورزقیل وقال تو
🌸🌸🌸🌸🌸
رشته ی افکارمن ودفترعشق اوّلم
ازتوی زندون قفس دام بلا دوروبرم
🌸🌸🌸🌸🌸
آینه ی قلب من وپایه ی افکارشبت
دست ستمکارتووعکس بدهکارلبت
🌸🌸🌸🌸🌸
نقدجوانی من وپیرزن فتنه ی دهر
پروانه های شوق من٬ چنگ جفاپیشه ی دهر
🌸🌸🌸🌸🌸
خیمه ی دل٬ گوهرجان٬ دست هوا٬ گوش جهان
پوشه ی اعمال من ووسوسه های این وآن
🌸🌸🌸🌸🌸
میشه صدای قلبموازتوی بارونم شنید
توصفحه ی ضمیرمن ساده میشه خدارودید
🌸🌸🌸🌸🌸
پریشون میشه روح من ز درد خاطرات تو
شده هک بر دل زارم غرورکیش ومات تو
💘💘💘
چه دلگیرم ز دست توکجاازیادمن میری
هرازگاهی به خودمیگم یه عمریه که درگیری
💘💘💘
گذشت اون ازتموم دلخوشی هات وحواست نیست
به هم پاشیده دنیات چرااصلاهراست نیست
💘💘💘
یه حسی دارم این روزاهمش دلتنگ بارونم
یه وقتایی که بی تابم نمی دونی چه داغونم
💘💘💘
به بدجایی رسیدم من نذاشتی روزوشب واسم
ورق تودفترعشقم نزن چون خیلی حساسم
💘💘💘
چقدناب وچه رؤیایی که زدتوراه من زانو
وبعداسم خودگفت اوبگیراین گل زمن بانو
💘💘💘
🌹عذراشعبان زاده(ملیکا)🌹
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دوست عزیز متشکرم سلامت باشید🌼
| |
|
مرسی درود بر شما شاد وسلامت باشید | |
|
سلام و درود خیلی متشکرم من لایق این همه لطف نیستم شاد وسلامت باشید 🌸🌹🌷🌼🌺 | |
|
سلام من هم اربعین حسینی رو تسلیت میگم خیلی متشکرم | |
|
سپاسگزار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند
اربعین حسینی تسلیت