جمعه ۲۵ آبان
تمنا شعری از سعید فلاحی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۷۷۸۸۶
بازدید : ۸۴۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
برایم گریه كردی ، باز تو امشب
رد پای اشکات رو گونه س هنوز
صدای هق هقت را می شناسم
چشات زیر بارون اشک هر روز
میون ناله های هر شبه تو
خدایا گفتنت را می شناسم
مخواه پنهان كنی از من غمت را
جریحه دار میشه روحه احساسم
دلت در حسرت پایان هجر است
تمنایی جز دیدارم نداری
تموم سال و ماه و روز و هفتهت
منتظری سر رو شونم بذاری
نمی خوام تو رو غمگین ببینم
نگاه عاشقت بگذار بخنده
بشور از سر و صورت گرده غصه
بزار دنیا در دردو ببنده
سعید فلاحی (زانا کوردستانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بی پایان ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی