يکشنبه ۴ آذر
تقدیم به خواهرم خوبم بهونه شعری از غلام حسین محمدی
از دفتر خادم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۷۷۸۳
بازدید : ۱۷۱۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر غلام حسین محمدی
آخرین اشعار ناب غلام حسین محمدی
|
ومن خواهم آمد
با یک بغل امید
با یک سبد احساس
شنیده ام که دیگر شاخه های آرزویت
به بار نمی نشیند
کمی به ریشه هایت استراحت بده
دندان طمع از تن فرداها بکن
حتما با هم غروب خورشید را تا دفن آن
در پشت کوه های بلند به نظاره خواهیم
نشست
خواب خرگوشها هم تعبیر دارد
من چقدر دوست دارم سلولهایم
تو را لمس کندو آتشفشان اتمی
خود را در تو خفه کنم
چه کنم به آفرینش تک سلولی
اعتقاد دارم
شاید منو تو در یک فرآیند تکثیر
شده باشیم
تورا در خود حس می کنم
بی جهت نیست همیشه در خود غرق
می شوم تا تو را پیدا کنم
به دستهایم اجازه بده تا در کوره داغ
تن تو عشق را پرپر کنند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.