جمعه ۲۵ آبان
تسکین شعری از سعید فلاحی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۷۷۷۹۶
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
دلم گرفته از غم
نشسته ام به ناکجا
دوباره شد جدایی و
یکریز بگم خدا خداااا
دلم پره از غم و هم
غم نبودن و ندیدنت
میون لحظه های بی کسی
اومدن و خندیدنت
کجایی ای مهربونم
مونس شبهای سرد من
داشتن تو خوشبختیه
تسکینی تو به درد من
صدات که آرومم میکنه
دستات گرمای بی کسیه
تو این بحران بی کسی
نبودنت بد حسیه
نشونم و خوب بلدی
تو نباشی، آواره ام
بیا و پیدا کن منو
آرامشم، بیچاره ام
دوا و درمان من تویی
بودن تو ی خواهشه
گرفتن دستای تو
حس خوب آرامشه
بیا و تعبیرش بکن
خواب های هر شبونه رو
نشستنت کنار من
بیا ببر بهونه رو.
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و ادب ممنون از نظر شما | |
|
درود و ادب استاد انصاری لطف فرمودید ممنونم | |
|
درود جناب الهیاری نظرتان را احترام میگذارم اما نقضی در این واقعیت آشکار ندیده ام تاکنون زن و عشق برابر و یکسان اند دوستتان دارم ارجمند | |
|
درودها سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود